Jumaat, 31 Oktober 2008

SAYONARA...PLUS/PEB/ELITE/LINKEDUA

NOSTALGIA AND LEGACY

Tarikh: 26hb Oktober 2008.

Pada tarikh ini genap lah 2 bulan saya meninggalkan PLUS/PEB/ELITE/LINKEDUA secara bersara wajib. Langkah senyap keluar daripada UEM group am nya dan PEB group khas nya tidak membenarkan saya melangkah kedepan sambil jalan jalan cari makan kerana setiap kali lalu dilorong lorong, singgah di laybys dan RSA menyekat langkah saya dan ini memberikan saya terpaksa menoleh kebelakang tetapi tidak 'jangan pandang belakang'.... ramai yang bertanya dari mane? , jauh nya jalan en.., hai sehat ke, lama x turun, dah gaji ke, duit rayaa , handsome nampakk g mane, en dah pencen ke? nape kami x tau, x ade email punn....dan macam2 lagi..kesemua mereka tu ceria ceria belaka.

Tapi lain pulak dengan chief2, ketua jabbatan, boss2 seksyen....faham dah telah difahami ...sebukkkkk.(dia orang bukan x tau no. hp aku..0193828448 ) x tukar pun sbb PEB baik bagi aku pakai tapi tukar nama...ha ha ha ha.

Justeru itu saya ingin menoleh kebelakang 20 tahun dahulu meninjau, merintis, mengingati dan memberi ingatan...sebagai satu nostalgia dan legasi.

Rintitan peristiwa dan kenangan yang saya masih ingat ini mengikut jejak jejak dimana ARA bertugas.

alaaaaa...mata dah ngantuk ni....sbb tadi ade jalan jalan cari makan and wat presentation sikit...penatt tu sbb lame dah x bercakap..

besokk la kita jumpa lagi.......Highway Maintenance Department ..(1988)

Tiada ulasan: