Ahad, 7 September 2008

KPN - Insan Mulia berhati waja

1. Sedih saya membaca keratan surat khabar mengenai Tan Sri Musa Hassan (KPN) yang dikatakan Nazak dan Lumpuh yang diterbitkan oleh Suara Keadilan. kenapa suara keadilan begitu sanggup mengeluarkan berita saperti itu yang secara perinsip nya benar benar tidak ber etika.

2. Kenapa suara keadilan begitu marah dengan KPN yang benar benar bekerja keras untuk menegakkan keadilan, ketenteraman dan keselamatan Negara. Jangan lah benci dan dendam kesumat apa yang berlaku lebih 10 tahun lalu diteruskan demi perihal laku seseorang itu hingga sanggup menipu rakyat Malaysia keseluruhan nya.

3.Terserlah benar KPN kita ini seorang yang mulia dan berhati waja disamping senyuman yang benar benar menyayat hati saya. Satu masa dulu semasa KPN ini menjadi KP Johor, saya sempat bersembang panjang semasa lawatan beliau ke Yong Peng.

4. Soalan nya sekarang Suara keadilan itu tidak kah melanggar Akta hasutan atau akta ketenteraman awam? saya tidak pasti....orang yang arif dalam bidang ini sudah semsti nya TAHU.

Tiada ulasan: